Navigation
  User Options
  Quick Links


Your #1 community for graphics, layouts, glitter text, animated backgrounds and more.



(offline)
Name:   (◡‿◡✿)Ranking:   --
Birthday:   2013-02-25Country:   
Joined:   2011-12-27Location:   behind you
Posts:   0 comments
Uploads:   9 graphics  (nothing yet)Visits:   0 visits
Web:   

i love james carstairsi quit (-:
i love james carstairsi used to love this site
i love james carstairsso much before, i'm notdfghjllhhmu?
i love james carstairssure what happened. any-fghjkltumblr : aestheted
i love james carstairsway, thanks to those whofghjllllkik : anikuh / kissingstatues
i love james carstairsstayed friends with me.
i love william herondale too, ugh my heart- iiah
abcdefghijklmnopqrstuvwxyzai might come back though. i don't know.

(◡‿◡✿)'s buddies:
Login or register to add (◡‿◡✿) as your friend!
User Comments


paramour writes:
awww my love <3
I miss your sunshine of happiness!
I don't even have a phone anymore, so I use a laptop now.
But i'm so addicted to tumblr and fb but i might come back to g-g but aghhh i am also busy too:)
When I have my phone, I'll instagram you lovely pictures ♥
The Beast loves her Unicorn <3


Posted on: Apr 7th 2014, 4:03:37am

catchmybreath. writes:
omg babe! I miss and love youu!!! I could never forget you :* Thanks soo much <3


Posted on: Dec 27th 2013, 1:23:27am

fleur writes:
Hi


Posted on: Dec 16th 2013, 5:14:35pm

sunkiss writes:
uh hi um you probably don't remember me,
but we used to talk when you were users/toytheatre.
urm does Monica ring a bell? >.<


Posted on: Dec 13th 2013, 3:30:22am

santakeylause writes:
hELL YEAH I DO


Posted on: Dec 11th 2013, 12:13:32pm

ptolemaeus writes:
hello kids :-)
this was supposed to be a message saying i was coming back to gg but i realized the people on here are now a new crowd and idk i'll probably feel awkward.
i've been here since 2009 (woah!) and the people i made friends with on here have as well retired from gg.
idek why i'm even writing this.
but yeah you all should hmu on kik : anikuh/kissingstatues
i'll probably get on sometimes and try to catch up with things but such events are and will definitely be sporadic.
i don't think any of you even remember me anymore tbh except violetta so i dont really see the use of coming back
(lol omg i don't even think anyone will read this but ok)
bye toodles x


Posted on: Dec 11th 2013, 8:01:00am

paramour writes:
HAI OMG UNICORN I NEED A RIDE TO THE RAINBOWS <3


Posted on: Oct 26th 2013, 5:52:30am

catchmybreath. writes:
No i do!


Posted on: Oct 24th 2013, 9:23:46pm

stαrlight. writes:
don't quit! :c


Posted on: Oct 11th 2013, 5:09:52pm

catchmybreath. writes:
Why yes this is!


Posted on: Oct 5th 2013, 4:30:12am

paramour writes:
boo booo
DONT FORGET ME. WE STILL HAVE INSTAGRAM ~
i lalalalalove you
C:


Posted on: Aug 20th 2013, 3:42:09pm

catchmybreath. writes:
to be honest, no :(


Posted on: Aug 4th 2013, 12:49:30am

pdoubleo writes:
my kik is toweringcloudss i'm pretty sure c: <3


Posted on: Aug 3rd 2013, 4:52:10am

catchmybreath. writes:
<3 i don't have kik.
my mom like has the apple password so i can't get it and plus she hates kik. sorry. ugh. do you have a cell # or imessage?


Posted on: Jul 11th 2013, 10:20:47pm

catchmybreath. writes:
i miss you


Posted on: Jun 27th 2013, 11:14:34pm
Add your comment. Please login or register to submit your comment.